Shut the fuck up

Jävlar, vad folk tar åt sig i den här världen!
Igår tror jag det var, kommenterade jag ett stavfel hos gaystyle , och idag läser jag ett inlägg, där killen är asgnällig över att nån sagt nåt om stavningen.
hahaha, det var ett jävla skämt, ni anar inte hur jag garvar just nu!
Så jäävla patetiskt ju.
Fast, jag tror snart att han dör ändå, såå jävla tanig han är.

Nu har jag sagt mitt, nån som ska gnälla? hihihihi.

Pussaaar
Postat av: Sofia Werlin

folk fattar inte vad man skriver ibland :P

orka gnälla om det på sin blogg sen haha

2009-06-23, 20:50:45 - URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!