Dagen

Nu är jag hemma från jobbet & stallet.
Åker halv åtta på morgonen & är hemma vid nio-tiden på kvällen, snacka om att kroppen är slut nu.
Blåste rätt mycket när jag red idag, så det blev en rätt lugn runda på en timme ungefär.
Haha, tur att det inte är 30 cm lera i hagen, mina stövlar ser ju förfan ut som två lerfigurer! mumma..

Det blir heldag i stallet både Lördag & Söndag. Så myys.
Ska ha med mig varm choklad & bullar till mig & Bella.
Håll tummarna för fint väder & sol för guds skull. Det är så jobbigt näre är kallt & det blåser.
I allafall, snart kommer det komma upp bilder på hästarna, när min kamerasladd är återfunnen. Suck på mig som suger på att hålla ordning.

Och en fågel har viskat i mitt öra att det blir mycket, mycket att göra på jobbet imorn, hihi.
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-11, 17:28:22 - URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!