Mjao

Vaknade för en stund sedan och slogs av ännu mera snö.
Jag tror seriöst att jag avlider.
Vad är det Gud, för hemskt jag gjort för att få detta straffet?
I vilket fall så är hela helgen förstörd om snön ligger kvar.
Jag som skulle ha markarbete i paddocken,  både Lördag & Söndag.
Well well, vi får väl se om det smälter bort.
Om nån timme eller så, ska jag åka bort till Kusinbella och plugga.
VI tänkte ha en hel dag & göra klart allt man ligger efter med.
Visst är jag ambitiös?
Det ska dessutom bli himla mysigt att umgås så mycket med henne!
Postat av: marre

för att min morsa e ett rikspucko? :P



snön smälter nu aa :) vart har du hästen??

2009-03-13, 12:12:40 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!