My day

Idag när jag kom till jobbet var ingen här, jag är helt ensam. Skitskönt faktiskt.
Jag kan göra allt precis när jag känner för det & inte behöva tassa på tå, för att det är möten osv.
Gött gött, jag kan lyssna på vilken musik jag vill, jag kan sjunga med, jag kan dansa, naken, ne, men det är skitskönt faktiskt.
Lite tråkigt dock, ingen rök-kamrat.
Det är så himla tråkigt att gå ut & röka själv.
Kan ju dock se det positivt att solen skiner som aldrig förr, så snart blir det kaffe & cigg ute i solen. Mums på det va!
Har lite att göra idag, så jag kommer nog kanske inte att uppdatera så mycket förrän jag kommer hem ikväll, ska rida direkt efter jobbet med.

Var ute i padocken en sväng med Nobel igår, vi var inte så bra vänner igår.
Hon var verkligen skitpigg & gick på tårna.
Några fina bocksprång fick jag också smaka på & ett hinderstöd på knät, annars gick det finfint de sista 20 minuterna.
Hon är så rolig, för hon är verkligen skitpigg & rätt så hetsig, men hon vägrar använda den energin till att arbeta fram sina muskler.
Ja herregud, men fin till sommaren ska hon bli.
Önskar faktiskt att hon var min, min & bara min!

Kisses, Jenz0r
Postat av: Lexie

det är så härligt att solen skiner :D

2009-03-18, 09:12:29 - URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!