Torsdag

Äntligen är jag tillbaka på kontoret efter en vecka med feber osv.
Känner mig rätt mycket piggare idag även om huvudet känns tungt & jag inte äter så himla mycket.
Men matlusten kommer väl tillbaka så småningom. Som jag ser det är det endast positivt. haha.
Har sysslat lite med att skriva in sökande till skolan, kolla sponsorer, slösurfat & ätit frukost.
Nu väntar en god kopp te, för jag fryser som ett as kan jag tala om.
Solen är på väg fram och i eftermiddag står hästarna redo & väntar på en eftermiddagstur.
Det ska bli underbart.
Vi ska rida alla tre idag; Jag, bella & Emelie.
Mysigt värre.
Har saknat hästlukt, ridkompisar & massor av gosiga mular.
hihi.
Livet känns lättare idag helt enkelt!


Slänger in en bild på Briar 899, pappa till Baileys!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!