Barmhärtighetsknullet!

Det innebär kort och gott att man knullar någon man tycker synd om för att vederbörande är i ett stort behov av just ett knull, men är för ful/dum/tjatig/vadsomhelst för att någon ska sätta på dem.

Skulle du kunna med något sådant?

Alltså, jag vettefan om jag kan det.
Jag menar, bara för att det är synd om någon kan man väl inte bara sätta på honom/henne?
Känns bara som att det skulle bli värre, jag menar, tänk sen, när det är över.
När man lämnar fanskapet där åt sitt öde & han/hon tycker antagligen bara mer synd om sig själva bara för att dom användes lite som en madrass. Eller?
Postat av: Josannah

det är grymt att utnyttja någon som man inte ens "gillar".



Det har dock hänt, att en man som har en som har sjukdom att han ser ut som brandskadad hel kropp, har inte ens hår. osv. Så låg en verkligen läcker tjej med honom, och det gjorde honom lycklig för det var eneste som ville.. men det förstörde honom totalt när han fick veta att han var bara ett "slå om vad-grejen." Det är för grymt.Man ska aldrig leka med en sårbar person..

2009-11-15, 22:11:35 - URL: http://nightday.blogg.se/
Postat av: Citrin

Jag skulle inte palla det, kan inte ligga med fula människor haha... Fast iofs, en gång låg jag med ex som dök upp utan att säga till först. Hade inte så mycket lust att ligga just då, men tyckte synd om honom om han skulle åkt ända till mig (bor en bit bort) helt förgäves... Haha sjukt.

Men nej, fula och desperata killar går bort. ;o

2009-11-15, 22:38:10 - URL: http://citrin.devote.se
Postat av: evelina

Sv; hihi tack sötnos :D du är söt!

2009-11-15, 22:55:48 - URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!