Rookiefestivalen '09, i bild!

Hej hopp!
Jag vet, jag har inte varit här på ett tag. Inte haft lust helt enkelt.
Men nu har jag lite bilder från rookiefestivalen, som jag snott från diverse löst folk. Med andra ord Elin & Terrorese.


Jag & Terrorese @ förfest




Mathilda & jag @ rookie



Elin & Mathilda @ rookie



Johan, jag & Terrorese @ the bar



Rille & Terrorese



Jag, Jocke & Mathilda outside rookie



Jonas & Stjärtlas @ the bar



Jag & Jonas på väg till efterfeeeest



Jag & random idiot @ förfest nr.1



Fyllan har slagit till. Efter detta kortet spårade det helt enkelt.



Ja, som sagt. No comments.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!