Sick of being sick! :)

Nu är jag här igen.
Är sjukt trött på att ligga i sängen & ta det lugnt som alla säger att man ska göra, fuck that.
Har kollat igenom allt på hårddisken & jag kan inte med att ligga ner mer.
Så jag friskförklarar mig.
Ringde jobber förut & sa att jag kommer & jobbar imorn.
Så bäst att febern är helt gone när jag vaknar!

Åh, nu äre bara drygt en timme tills baby kommer från jobbet, hoppas han köpt med choklad & glass till mig.
I fucking neeeed it!
Ska ställa mig & göra köttfärssås & spaghetti alldeles strax & dunka Alpha Twins här hemma.

Nån jävla vedermåtta får det fan vara, jag är ung & frisk (nästan).

Kisses <'3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!