Simningen idag

Hej hej!

Nu är vi hemma från simhallen, tänkte slänga in ett inlägg.
Som ni vet är jag personlig assistent & vi lyckades simma 15 längder idag.
Sjukt skönt att kunna åka & simma/bada på jobbet faktiskt.
Var inne och röstade på bloggarna jag gillar till Blog Awards också.
Hoppas innerligt att Foki vinner. Hon är den i särklass bästa & roligaste!
Ne, nu ska jag koka mig lite kaffe & sätta mig & titta på Lejonkungen.


Vi hörs senare ikväll.
Postat av: jennifer

Svar; Oh du får krya. Jo det är bra, har vart sjuk men det börjar bli bättre :D

2009-09-14, 19:29:44 - URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!