Gran Canaria 5-12/12 - 2009

Nu har jag äntligen fixat lite bilder från Gran Canaria - Puerto Rico.'
Saknar det så innihelvete. Punkt.

Vårt hotell.

 

Våra sjukt snygga resväskor <3

 

Mamma & Mats

 

Schteek på båten, helt underbart.

 

Gruppbild på Amadoresstranden, sjukt fint.

 

Jag & syster en kväll ute.

 

mer schtek från båten.

 

Snygga eller? Vi var på marknad.

 

Bad från båten! :)

 

Man måste ju bjuda på sig själv. Save the whales!!

En av de första dagarna, jag är sjukt blek här.

 

Vi var även på kvällsmarknad! Jag är glad somfan.

 

Vi åt jättegod mat på en norsk restaurang.


Sen åkte vi hem. Slet för hela slanten. Bjuder på det. pusz.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!