apatiska människa, ryck upp dig


här sitter jag, som ett jävla psykfall med vaniljlatte i ena handen & choklad i andra & bara glor.
tror att jag är lite trött. närmast apatisk.
lång jävla dag, kaaaaaoz.
stressade som en idiot hem från jobbet, duschade, samtidigt som eric drar på nån gangstarap i mitt vardagsrum.
som om jag inte hört nog med oljud idag liksom.
Klädde på mig osv, drog till systemet, meckade vin.
körde hem the man, körde hem mig själv & nu sitter jag här & väntar på att klockan ska bli halv sex.
då händer det grejer förstår ni.
minigolf & besök på john's place med kollegorna. måtte detta bli väl. jag som är folkskygg.
när detta ståhej är över drar jag mig hem till sanna, för film, godisätande & mys.

nu ska jag hetsa i mig kaffet i hopp om att inte falla i sömn. då blir jag ännu värre att ha att göra med sen.
wish me luck.

btw, låter inte dickileaks som en utmärkt affärsidé?
Har bara ett namn dock. ingen som helst plan på vad det skall innebära.
men skam den som ger sig.

(eller som peter hade sagt; nu går fan skam på torra land).

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!