Röda prickar!?

tjenis penis osv osv osv.

Omg, idag är jag bara hemma efter jobbet, iklädd onepiece & raggsockar.
När fan hände det sist, att jag bara kopplade av efter jobbet utan några som helst skuldkänslor!?
(Fast lite ångest över disk, tvätt & damm har jag).
Har läst "egoboost", blondinbellas sälla verk. Alltså, allt som står i den stämmer ju.
I teorin.
Men i praktiken funkar det inte att tänka bort fettvalkar, celluliter & massa jävla finnar.
Det går bara inte.
Alltså, jag går inte upp & klär på mig på morgonen & tänker, hur i helvete ser jag ut.
Eftersom jag bara ska till jobbet spelar det ju ingen roll. Jag är ju knappt vaken ändå.
Men när jag väl kommer hem, springer in, sjukt kissenödig, slänger mig på toan & sedan reser på mig & ser hur jag har sett ut en halv dag, ja då är fan inte tårarna långt borta.
Haha, ett paket smör i håret & en äkta italiensk pizza i ansiktet.
Därför tog jag idag mitt förnuft tillfånga och stannade hemma.
Skippade allt vad fika & shoppa heter. Kan ju fan inte vistas bland folk.
Att inte barnen grät när dom såg mig idag är för mig ett stort under.
Blondabella skriver att det "bara" är röda prickar.
Jomenee, har hon sett MINA röda prickar!? NEJ.
Så ge fan i att försöka intala mig att man inte ska tänka på det.
Jag har självkänsla & ett jävla självförtroende.
Men jag lever inte i nån jävla fantasivärld.
Jag kan väl för guds skull avgöra vilka dagar jag ser ut som Shane MacGowan, dock med tänder.

Aja, enough about me. Nu ska jag göra kaffe & äta choklad. (JA, MAN FÅR MER "PRICKAR" AV CHOKLAD).
Like I give a damn.

Återkommer sen, med nåt gladare. förhoppningsvis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!