Blogglista 2012

i brist på fantasi snodde jag en blogglista.


När vaknade du imorse?
Svar:
05.05, fint skare va!

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
ooooh noo.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Haha neh, vem vill svara vid den tiden på dygnet!?

Vilket humör är du på?
Svar:
Helt okej humör faktiskt, lite seg bara.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Tights & tisha, tur att jag är all alone, haha.

Har du ont någonstans?
Svar:
Faktiskt inte för en gång skull. Ska inte känna efter, då får jag säkert ont.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar: ehrm, lax hade varit gott!

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
alltför lite uppenbarligen, med tanke på att jag redan är pank!

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
mjölk & oboypulver!

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
bb-live!

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Har varit hos min kusin & sedan har jag städat mina lådor, så nu ska jag bara chilla..

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Det va Södrasidan - min hemstad i bilen till jobbet imorse..

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
För att man vill!

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar: Jag vet inte riktigt, satt väl här framför tvn i guess..

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
haha oklart!

När fotade något senast, och vad?
Svar:
i lördags fotade jag måns kattbebisar.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Neh, inte mer idag.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar: Soffbordet.

Vad tror du att klockan är?
Svar:
18.53, ser ju den!

Vad borde du göra idag?
Svar: Absolut ingenting.

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
helst ingenting, pyjamas typ.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!