Do whatever you feel like.




Jag orkar inte försöka få dig att förstå.
Har tänkt, drömt, velat berätta, men det går inte, för numera spelar det ingen roll.
Ska ändra mig, ska bli lycklig igen.


Just trust the voice within.
Postat av: du vet vem..

testa att bara säga någon gång? varför är det bara jag som säger något nu? Känner mig blåst av dig rätt ofta och det vet du att jag gör. Ne vi kommer kanske inte träffas mera nu, och du vet exakt varför.. Jag kan inte gå och låtsas mera, du måste förstå att jag inte bara kan hjälp och hjälpa utan att jag ens får en kram efter min födelsedag.. Om du är lycklig nu så är du, jag drar till parken ikväll..

2008-07-04, 17:38:35 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!