Ignorance

God morgon & förlåt för dålig updatering.
Har ingen lust & fantasi just nu.


Men jag är överlycklig, för på Torsdag flyttar vi, Eric & jag.
Äntligen, så jävla skönt att få ta hand om sig själv bara.
Underbart äre!
Då ska jag ta massor av kort ur alla möjliga vinklar & slänga upp här.

Men men, idag är en dååålig dag känner jag.
Jag mår inte alls bra, ont i hela kroppen & snorig är jag med.
Usch..
Ska iallafall iväg & rida en sväng sedan, fixa lite i stallet osv.
Sen bär det av till stamsjön, världens mest avslappnande ställe.
Vi ska ut med båten, Eric & Patrick ska fiska & jag ska sitta längst fram med en gosig filt & läsa min bok.
Bättre kan det verkligen inte bli.
Man kommer verkligen bort från verkligheten där.
Ska se om jag tar med kameran.

Förresten, ni suger på att kommentera. hihi.

Puzx.
Postat av: Evelina

Sv: åh, du är sötnos :D

2009-07-12, 21:01:40 - URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: alexandra

kolla in min blogg och lämna en komentar(:

2009-07-15, 13:05:44 - URL: http://alexandraleding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!