Bloody Sunday

Hallå!

Pyjamaspartyt igår var sjukt mysigt.
Jag, Elin & Therese hyrde tre filmer & myste järnet.
Therese lagade mat åt oss, världens godaste tacogratäng!

Jag var tyvärr tvungen att åka hem på natten, eftersom jag jobbade idag.
Sjukt lamt.
Har även hunnit med en mysig barbacka-ridtur, helt underbart i detta vädret.
Men sen kl typ sex idag har jag bara legat i sängen & tittat på tre kronor.
älskli
Neeh, nu ska jag fixa mina naglar & krypa tillbaka ner under täcket med älsklingen.
Ska försöka få mig lite sömn inatt.

Natti på er <'3
Postat av: Alexandra♥

Ha en bra dag :)

2009-09-14, 07:42:54 - URL: http://alexandraleding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!